Wednesday, August 20, 2008

Aku bukan seperti "DIA" !!

Aku dah buat blog baru ada org cakap aku dah jadi macam "DIA" (demi menjaga maruah, bangsa dan agama.. dirahsiakan nama "DIA" dan hanya boleh direfer sbgai "DIA"). Akan tetapi... aku tak delete blog lama aku laaaahhh... aku close je blog lama tak delete pun. "DIA" delete pastu buat baru. "DIA" memang sengalllll.. aku tak!! (mesti yang ada dah tau lah aku referkan sapa "DIA" tu... hahahahaaaa)

Kenapa aku buat blog baru? Kerana.... sesorg yg AYU menasihati aku membuat blog baru ini kerana blog yang lama walaupun dah dengan 3 org tulung menggodeh dan 1 org (aku beri password) menolong godeh pun tak tekuar COMMENT BOX. Heran binte Ajaib?!! Boleh dikatakan... mereka² yang menolong aku smua ckp... "PELIK".

Jadi dengan itu terjawablah soalan korang kenapa aku buat blog baru ini ye tak? Dan aku pun suka ngan background PUTIH lagi SUCI bak RE-BORN VIRGIN ini... (oh gawd.. rasa mcm 4 botol Bidadari aku minum... wakakakakaaaaa)

7 comments:

l.i.f.e said...

cik kak,

as i always said, u dont have to explain. ini semua manusia yang lebih kepada memunahkan saja.

hantar santau saja sudah :)) :))

Sweety Cutielady said...

L.I.F.E - tht's cruel beb :)) akak tak sanggup jadi syoten nirrajim.. oh it's just not me.. hahahaaa

Jaja Lita said...

macam boleh agak je sapa DIA tu.. ahahhh... tau dah sapa.. ngeh ngeh ngeh....

rage said...

bidadari tuh natang pe cik kak? tuk wewarga republik of menoposi ka? lol.. bak sini.. wa nak antar kat itu budak saipul!! lol..

apek terror said...

gua suci mcm tu la..

Sweety Cutielady said...

jaja - ha'ah smua dah dpt agak dah.. hahahaaa :))

rage - bidadari adalah sesatu yg boleh diminum utk kesihatan dan kesejahteraan seseorg.. btwn sapa saipul?

apek - heeeekkk eeellleehhhh... lu suci dlm debu wa rasa.. ngeh ngeh ngeh..

kojuta said...

sorry sis... pakai opis nyer email.. malas mau sign out & sign in dah.. heheheh..sis.. mcm promo bidadari je ni.. mau try gak ah nnti...