Monday, October 6, 2008

Bergumbira di Hari Raya...

Gambar hari rayaaaaa...... (mari yok "rounding" rumah akak)... kira RUMAH TERBUKA lah eh.

Ini adalah dining room (ruang makan). Meja dan kerusi itu lama aku pakai dah kat 9tahun dah semenjak tinggal kat sini lah. Lihat tikar yg aku beli dari Air Itam. (yeeee.. aku tau.. statement nak kene penampar.. PIANG!!!)


Lihat adik-adik... inilah ruang tamu (Livingroom) rumah akak.. Lihat itu kusyen LIVERPOOL.. YEAAAHHHHHHH... You'll Never Walk Alone!! (korang komen bebukan pasal Liverpool kat blog aku ni... SAAAAHHHH aku block korang hidup-hidup)


Kita berada di ruangtamu lagi... (eksyen je nak tunjukkan TV besau bak mak gajah tu) ngeh ngeh ngeh.. ye akak tau.. skrg LCD/Plasma is the "IN" thing dan nengoklah juga langsir string tu yg akak beli.. langsir depan tu tahun lepasnya lah. Bila lah tv tu nak AL-PADAM? Tak sesabar nak beli FULL HD LCD ni...

Ginilah ruang tamu dan makan rumah akak...


Haaa inilah Pokok Kembang Selalu (confirm tak layu)...


Ni lagi satu pokok akak yg HIDUP SEGAR SEPANJANG WAKTU.. hahahahaaaa

Nadiah(2nd), Nabil Irfan(3rd) dan Nabilah(1st) yg tak sabar nak beraya cos mak dia masih lagi menyiapkan diri kat dlm bilik.


Oh... inilah gamba aku dan anak² ku yg tersayang... (alamak Nabil pakai songkok terbalik.. brooch dah kebelakang!)


Ok.. mamat ni memang VAIN slalu.. nengok tu tangkap macho... nasib aku amik gamba jauh wakakakakaaa


Ini gamba VAIN junior... sungguh tak padan kecik (umur 2tahun lebih) bergaya sakan... macam bapak dia jugak.



THE END..

12 comments:

Hajime said...

ah!
liberfool!
(abih le aku kene block pasni...)

Anonymous said...

liverpooooooooooooollll!!! this is anfield babeh!!! cuma wa rasa skang.. wa walk alone.. lol..

Ojie said...

comel nya umah..sgt kemas dan tantek..
i luv the curtain..

pokok HIDUP SEGAR SEPANJANG WAKTU tuh, my sis pun ada kt umah dia..huhu

saat omar said...

Liverpool on fire!! last night's winning with Torres score 2 goal is their best comeback since Champions League in 2005...Congrat Liverpool :)

Sweety Cutielady said...

hajime:-
heeeppppp biasa dia eh..
tak tak block.. budakygbijak tak akan kene block..hehehe

seman de Magnificient 7:-
Yeahhh beb... THIS IS ANFIELD!!

ojie :-
errkk... hari raya je nampak kemas, rapi dan tantek.. hehari lelain tak sanggup ct nak upload gambo.. wakakakakaaa
oh ur sis pun ada pokok tu? Dia pun tak yah jejirus air eh?

Sweety Cutielady said...

saat :-
yessss.. this will be the BEAUTIFUL OCTOBER for Liverpool..

Aku said...

Sutie,

Cantiknya rumah. Me confirm takleh letak gambar rumah kat blog sebab bersepah sepanjang tahun. hahahaha

apek terror said...

peh comel la...maksud gua muke gua sendiri...selamat hari raye ok...

l.i.f.e said...

weewiiittttt...boria kampung pinang masak ranum ye kak?
hahahaha
*jangan marah!*

Christina Y. said...

haha... comel

Anonymous said...

cantik le umah sis.. lapang je mata nengok.. hehehe

Sweety Cutielady said...

hanim:- raya je lawa neem.. lepas raya siap cam tongkang pecah..hahaha

apek :- aku tau ko memang comel.. Selamat Hari Raya to u too!

Shila :- ye ye... pinang masak ranum pastu org smua nengok sakit mata memandang kene pakai shades..wakakakaaa..

Christy :- sis tau... sis memang comel..needless to say haaiizzz... :-*

anonymous :- jaja.. jgn terpedaya ja.. hehehee..