Thursday, February 12, 2009

Do we look alike??


Pada suatu hari.... handphone ku berdering...


Aku : Hello....


Baby : T...............


Aku : Yep B.. nape?


Baby : T... tadi I naik feeder bus XYZ..


Aku : Then u saw Fa'iza?


Baby : You dengarlah.... I cakap ngan hubi I... eeehhhh... ingat si CT... rupanya Fa'iza.. I ingat you dah buka tudung.. tak pakai tudung lagi rupanya si Fa'iza..


Aku : Hahahahaaaa... I prettier lagi dari dia lah... (tak nak kalah)


Baby : Muka sama sehh you bedua..


Aku : Mana sama... I lagi prettier lah... (masih tak nak kalah)


Baby : Yelah yelah... (suara bingit)


Aku : Hahahahaaaaa.....


Me n my sista... we're 17 years apart..

9 comments:

Hajime said...

kim salam!
wink2!
=op

kojuta said...

hahhhh.. sis.. 17 thn beza umor??? jauh nyer.... nampak macam kembar je.. cuma sis putih skit..ur sis manis2..heheheh....

saat omar said...

memang sebijik ok!! hehehe...

Sweety Cutielady said...

hajime:- InsyaAllah ku kirimkan salam mu itu...

jaja :- hahahaaaa... ada ke.. kita lagi manis lahhhh..heheheee

saat :- ye ke sebijik?? satu acuan camne tak sebijik hahahaaa

Jaja Lita said...

sis mmg sweet... tapi adik sis ni sweet (kulit kayu manis).. hahaha.. mcm jaja ngn naufal.. geng2 kulit kayu manis.. (kata ganti baru kepada hitam manis.. hahahah)

apek terror said...

sure ka 17 years...

Anonymous said...

Ada resemblance eh? Hehe. Me rasa yang sama bab senyuman jek. Hehe. Jgn marah... :D

Sweety Cutielady said...

jaja:- ada je hahahaaa...

apek : tul lah 17yrs apart..

ida :- I guess gitu jugak.. tak de lah sama.. tapi ramai ckp sama.. ntah lah eeekkkkk..heheheee

Jaja Lita said...

sis.. senyuman sama.. cuma mata adik sis besar skit je... hehehe... ni teringat mcm lebih kurang jaja amik gambar jaja ngn kakak jaja yg no4 je..